رونمایی جدیدترین کتاب سرلشکر فیروزآبادی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رونمایی جدیدترین کتاب سرلشکر فیروزآبادی

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :جدیدترین اثر تألیفی رئیس ستادکل نیروهای مسلح با عنوان «امنیت اخلاقی، الزام حاکمیتی و انقلاب» رونمایی شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، کتاب «امنیت اخلاقی، الزام حاکمیتی و انقلاب» جدیدترین تألیف سرلشکر بسیجی سیدحسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، با موضوع امنیت اخلاقی است؛ که به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار در حضور جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی رونمایی شد.

در این کتاب که با واکاوی تجربیات بیش از دو دهه از تذکر مقام معظم رهبری در موضوع شبیخون فرهنگی از سوی استکبار جهانی صورت گرفته، تلاش شده با رویکردی نوین به پدیده ناامنی‌های اخلاقی در محیط جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت حاکمیت کشور در برقراری امنیتی زنجیره‌ای و همه‌جانبه در کشور پرداخته شود و جایگاه امنیت اخلاقی در قالب رویکردی برای صیانت از جمهوری اسلامی معرفی شود.

سرلشکر فیروزآبادی در این اثر برخلاف پژوهش‌های گذشته در این حوزه، که تلاش می‌شد مباحث حوزه امنیت اخلاقی با امنیت ملی به‌صورت جداگانه مورد بحث قرار گیرد، سعی دارد که رابطه بین اخلاق و ارزش‌های اجتماعی به‌عنوان نمادی امنیتآفرین در جامعه با مسئولیت دولت جمهوری اسلامی در برپایی امنیت ملی مورد توجه قرار دهد.

به نظر نویسنده، بی توجی برخی مسئولان و کارگزاران سیاسی و فرهنگی کشور به روندهای برپایی و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلاب از سویی و عدم اتحاد مستمر در پیشگیری و مقابله با ناهنجاری‌ها از سوی دیگر موجب شده تا روند رو به رشد ناهنجاری‌های اخلاقی، آینده امنیت اخلاقی را تحت‌الشعاع قرار دهد و بازگشت به اصول تثبیت حاکمیت بر اساس سه اصل اقتدار، ثبات و رحمت الزامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی تهیه کنند.

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا